Nechte se inspirovat

Jak za 20 000 Kč zvýšit obrat o 3 000 000 Kč.

Přesvědčte se sami, jak můžete i vy dosáhnout za minimálních nákladů navýšení obratu až o 500%.

Případová studie

Náš Cíl

Náš klient potřeboval doprodat kolekci oblečení a uspořádal víkendovou slevovou akci. Aby efektivně oslovil co největší počet zákazníků v co nejkratším čase, využil naší službu SMS marketing.

Řešení

Klient nám předal jeho databázi kontaktů na 95.000 zákazníků, které jsme během několika hodin informovali formou SMS o právě probíhající akci.

Výsledek

Akce se výrazně projevila v navýšení víkendového obratu ve všech prodejnách i eshopu a to konkrétně až o 6.500.000 Kč, což byl nárůst o 520% oproti průměrnému období. Náklady na rozesílku dosáhly necelých 45.000 Kč a díky tomu byla návratnost investice několikanásobně překročena.

Vyjádření klienta

"Vzhledem ke klesající efektivitě e-mailových newsletterů jsme hledali další nástroj, jak informovat naše zákazníky o našich výhodných akcích. Návratnost investice do SMS marketingu byla několikanásobně překročena, proto hodláme akce několikrát do roka opakovat."

Dobrá databáze je klíčem k úspěchu

Náklady na objednávku od stávajícího klienta jsou pro firmu až 7x levnější než náklady na získání nového zákazníka

1
  • uspořádáním soutěže
  • poskytnutím slevy
  • VIP informací
  • výhodami věrnostního klubu
2

Informujte o akci

  • na prodejně (letáky, výloha)
  • na webu
  • na sociálních sítích
  • informačním e-mailem
  • na blogu
  • v  novinách či rádiu
3

Sbírejte kontakty

  • zákazníci se registrují zasíláním SMS (kontakt se automaticky ukládá do databáze)
  • vyplněním online formuláře na webu
  • sociálních sítí nebo e-mailu
  • vyplnění registrační karty přímo na prodejně

Naše úspěšná kampaň

Jak během 14 dnů získat 20.000 kontaktů?

  1. Klient uspořádal soutěž o hodnotný zájezd a spoustu dalších cen
  2. Soutěž propagoval na svých prodejnách, webu a sociálních sítích
  3. Zákazníci se registrovali zasláním jednoduchého textu na přidělené telefonní číslo
  4. Během 14 dnů se podařilo získat více než 20.000 kontaktů

Výsledek

Výrazné rozšíření databáze kontaktů
možnost následného oslovování potenciálních zákazníků s  výhodnými nabídkami

Zvýšení zájmu o společnost
viz. následující graf

Google
Seznam

Dne 14.2. byla nově registrovaným zákazníkům rozeslána soutěžní otázka. Z grafu je patrné téměř 16ti násobné zvýšení hledanosti názvu společnosti, kde byla k nalezení správná odpověď. Reakce klientů se tudíž blížila téměř 100%.

S vybudováním či rozšířením vaší zákaznické databáze vám samozřejmě pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat nebo zaslat poptávku! Můžete využít i naší externí databázi s cílením na více než 1 000 000 lidí.

Je mi vše jasné,
chci se hned registrovat

Registrovat

Poptávkový formulář

*
*
*